Jump to content
The search index is currently processing. Activity stream results may not be complete.

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Pobednicka ekipa da.... @Vanja_Stetak @Šapić @Gekyume @Dino_Capone @Lussiano_Minotaur Donovi da... iz keca u x iz x-a u dvojku.

    peqUz1KKTWCNNhdLhPbNlg.webp

     

  3. Today
  4.  

    :catjam:

    1. Vardy

      Vardy

      Jel to moguce da su ti vratili statuse :D 

    2. maša
  5. FORMULAR Ime_Prezime: Clark_Valante Link topica/Ime karaktera koji želite vratiti: https://www.sarp.gg/forum/topic/1106305-clark-clarkie-valante-arhivirano/page/4/
  6. SAD SI OZBILJNA GLAVA, IZVINI ZA SVE CAPIZO

  7. Mafija gospodjo mafija

    image.png.8f757ff46be2e1ea0d3f2317b9b16f17.png

    1. Radojcic

      Radojcic

      Korumpirano to sve

    2. Lazarevicc.

      Lazarevicc.

      Opasne glave nema sta, jedino radojcic normalan tu.

    3. Roleks

      Roleks

      Maperu moze jedna kuca u tecu, a da HAHAHAH

       

  8. DEVELOP KARAKTERA ~ Osnovne Informacije, pravila i smernice ~ ŠTA JE DEVELOP KARAKTERA? Develop karaktera predstavlja proces kreiranja i razvijanja roleplay lika na serveru kroz detaljno osmišljavanje njegove pozadinske priče, ličnosti, motivacija, ciljeva i interakcija sa svetom oko njega. Kroz ovaj proces, lik postaje dublji i uverljiviji, omogućavajući igračima da prate njegov napredak i promene, dok istovremeno ostaje dosledan u svojim odlukama i ponašanju unutar igre. ŠTA JEDAN DEVELOP KARAKTERA TREBA DA SADRŽI? Napomena: Ovo nije formular, već smernice u pogledu ključnih aspekata uspešnog i realističnog razvoja roleplay kraktera: Kreiranje Pozadinske Priče: Poreklo: Odredite odakle vaš lik dolazi, uključujući njegov rodni grad, porodično okruženje, i značajne životne događaje. Ličnost: Definišite osobine kao što su da li je vaš lik introvertan ili ekstrovertan, ljubazan ili surov, iskren ili prevarant, itd. Motivacije: Utvrdite šta pokreće vaš lik - može biti novac, moć, osveta, pravda, itd. Fizičke i Psihološke Osobine: Izgled: Opisujete fizičke atribute vašeg lika, kao što su visina, građa, stil oblačenja i prepoznatljive osobine. Psihološki Profil: Razmislite o mentalnom stanju vašeg lika, uključujući strahove, slabosti ili psihološke probleme. Ciljevi i Ambicije: Kratkoročni Ciljevi: To su trenutni ciljevi vašeg lika, kao što su zarađivanje novca, pronalaženje saveznika ili rešavanje problema. Dugoročni Ciljevi: Šire aspiracije, poput postajanja moćne figure u zajednici, osvetničkih planova ili izgradnje uspešnog biznisa. Odnosi i Interakcije: Saveznici i Neprijatelji: Razvijajte odnose sa drugim likovima, stvarajući prijateljstva, saveze ili rivalstva na osnovu iskustava u igri. Evolucija Karaktera: Dozvolite vašem liku da raste i menja se tokom vremena, pod uticajem njegovih interakcija, uspeha, neuspeha i događaja koje doživi. Prilagođavanje Okruženju: Reagovanje na Događaje: Vaš lik bi trebalo da odgovara na događaje u igri na način koji je konzistentan sa njegovom ličnošću i prošlošću. Ako se desi nešto traumatično, može postati oprezniji ili osvetoljubiviji. Prilagođavanje Promenama: Kako vaš lik prolazi kroz iskustva, njegovi ciljevi, stavovi i čak ličnost mogu evoluirati. To čini lika dinamičnim i zanimljivim. Doslednost u Roleplayu: Ostajanje u "ulozi": Važno je održavati ličnost i motivacije vašeg lika dosledno tokom interakcija. Ova doslednost čini lika uverljivim i zanimljivim. Izbegavanje MG-a: Osigurajte da vaš lik zna samo ono što bi realno mogao znati u okviru sveta igre. Izbegavajte korišćenje OOC informacija za donošenje IC odluka. Dokumentovanje Razvoja: Dnevnik Karaktera: Neki igrači vode dnevnik ili belešku o mislima, iskustvima i promenama svog lika tokom vremena. Ovo može pomoći u održavanju doslednosti i praćenju razvoja. Angažovanje sa pričom Servera: Inkorporacija priče Servera: Skill Arena ima uspostavljen lore odnosno istoriju RP sveta. Integrisanje pozadinske priče i razvoja vašeg lika sa pričom RP sveta servera može stvoriti dublje i značajnije interakcije. ŠTA TREBA IZBEGAVATI U DEVELOPU? Iako develop služi za razvoj vašeg lika, to ne znači da treba postavljati svaku sitnicu. Izbegavajte dokumentovanje trivijalnih aktivnosti poput kupovine namirnica ili pušenja cigareta na ulici, jer to ne doprinosi značajnom razvoju lika. Develop treba da predstavlja priču, pa se trudite da izbegavate ponavljanje istih radnji, poput pucanja ili dilovanja, kako ne biste stvorili monotoniju. Takođe, nema potrebe za ubacivanjem statsa (novca, vozila, oružja) u svaki post, jer to smanjuje vizuelnu privlačnost i suštinski ne doprinosi priči. ZABRANE Zabranjeno je objavljivati developove ili slike koji nisu sa Skill Arena samp servera (movie server, lsrp, ostali serveri, itd.) NPC RP je zabranjen, svako korišenje karaktera koje ne kontrolišu pravi igrači radi sticanja koristi i prednosti je zabranjeno. Zabranjeno je RPanje ličnosti iz realnog života, kao i korišenje slika poznatih ličnosti kao slika vašeg karaktera. Zabranjeno je RPanje nacionalizma, sekti, verskih zajednica, kultova i tajnih društava. Zabranjeno je RPanje metalnih bolesti radi sticanja dobiti ili bilo kakve prednosti. Zabranjeno je RPanje bilo kog vida silovanja, pedofilije ili seksualnog uznemiravanja. Zabranjeno je RPanje kanibalizma, zverstva i manipulacije ljudskim telom, odnosno organima. Zabranjen je svaki oblik prikazivanja neozbiljnih ili Troll karaktera. Zabranjeno je kršenje bilo kog pravila servera ili foruma u thread-u vašeg karaktera, kao i bilo kakvo potsticanje na isto. PRAVILA U VEZI SA POSEDOVANJE ORUŽJA Svako korišćenje oružja iz gun šeme mora biti ispraćeno developom ili slikama RP-a. Takođe, u slučaju da igrač svoje stečeno oružje proda, izgubi, ili na bilo koji drugi način preda drugom karakteru u obavezi je da takav RP isprati developom, i zatim taguje novog vlasnika oružja i članove RPE Tima. Nakon što oružje promeni dva vlasnika, ono se briše sa servera kada poslednji vlasnik IC putem izgubi oružje. Trenutni vlasnik za svako aktivno oružje uvezeno kroz gun šemu je zabeležen u ovoj tabeli - LINK. RP KRIVIČNIH DELA I RP MARKERI Kako bi omogućili realniji prikaz posledica krivičnih dela, a i pružili Law Enforcement-u zanimljiviji Roleplay, svaki igrač koji kroz svoj develop prikaže bilo kakvu ilegalnu aktivnost u obavezi je da taguje lidere ili istaknute članove LSPD-a, kao i da postavi zahtev za kreiranje RP markera kojim se obeležavaju tragovi, i ostale smernice u vezi sa Ilegalnim RPom koji se odvijao. Zahtevi za RP marker objavljuju se prema utvrđenom formularu u ovoj sekciji - LINK. ZATVARANJE KARAKTERA, BRISANJE I ARHIVIRANJE Odluku o Arhiviranju karaktera donosi RPE Tim. Karakter može biti zatvoren na neki od četiri različita načina. Usled prihvaćenog zahteva za CK - Arhiviranje Usled kršenja pravila servera, foruma ili sekcije za develop - Brisanje karaktera Usled neaktivnosti u periodu od 10 dana - Brisanje karaktera ili Arhiviranje Na zahtev kreatora - Brisanje ili Arhiviranje ~Za sva dodatna pitanja obratite se RPE Vođama
  9. DEVELOP KARAKTERA ~ Zahtev za vraćanje arhiviranog karaktera ~ FORMULAR Ime_Prezime: Link topica/Ime karaktera koji želite vratiti: PRAVILA Karakteri koji su obrisani se ne mogi vraćati iz arhive/kante. Ne možete jednog karaktera vraćati više od dva puta iz arhive. Ne možete vratiti karaktera za koji je prihvaćen CK (Mrtav / osuđen na doživotnu robiju). ~Za sva dodatna pitanja obratite se RPE Vođama
  10. ROLEPLAY FAKCIJE ~ Osnovne Informacije i Formular ~ Poštovani igrači i članovi Roleplay zajednice Skill Arena samp servera, u daljem tekstu će vam biti prikazano uputstvo o načinu na koji možete kreirati svoju roleplay fakciju na našem serveru, kao i ostala uputstva u vezi sa razvojem same fakcije, dobijanjem organizacije na serveru, i ostalih pogodnosti koje fakcija sa sobom donosi. ŠTA SU FAKCIJE? Fakcije izmedju ostalog predstavljaju i besplatan način za dobijanje organizacije na serveru, stoga kako bi neko uopšte otvorio fakciju i započeo svoj put ka dobijanju Officialne organizacije na serveru mora prvo ispunjavati nekoliko uslova. Uslovi koje osnivač i sama fakcija moraju ispunajvati pre otvaranja fakcije su: Osnivač fakcije ne sme biti banovan ni na jednom delu zajednice (Forum, server, ts3). Fakcija može imati samo jednog osnivača (Lidera) i najviše 2 saučesnika u osnivanju (Podlidera). Da bi otvorili fakciju morate imati početnu aktivnu ekipu od minimum 5 članova + osnivač (6 ukupno). Svaka fakcija mora biti Roleplay orijentisana, što znači da nije dozvoljeno otvoriti fakciju DM tipa. Nije dozvoljeno kreirati fakciju koja sadrži nedozvoljene vrste RP-a (terorizam, verske ili nacionalne netrpeljivosti). Da bi otvorili topic fakcije morate prvo proći Fazu 1 - Predstavljanje i dobiti odobrenje FM Tima. Otvorena fakcija koja nije starija od 14 dana ne može biti napadnuta niti može napadati druge fakcije. FAZE U KREIRANJU FAKCIJE U cilju postizanja što boljeg kvaliteta fakcija u pogledu aktivnosti, istrajnosti i realizma, ali i stvaranja kompetitivnog okruženja u okviru sistema fakcija njihov razvoj podeljen je u tri faze. FAZA 1 - PREDSTAVLJANJE FAKCIJE Prvi korak na vašem putu ka otvaranju sopstvene roleplay fakcije je upravo njeno predstavljanje Faction Management Timu. Pre nego što otvorite zvanični topic svoje fakcije (faction thread) potrebno je da za to dobijete odobrenje FM Tima. Odobrenje dobijate tako što u odgovarajućoj sekciji otvorite topic (sa popunjenim formularom iz nastavka) o predstavljanju fakcije. (LINK DO SEKCIJE - ZAHTEVI ZA OTVARANJE FAKCIJE) Predstavljanje vaše fakcije je jedan od najvažnijih koraka u ovom sistemu, od njega zapravo zavisi da li ćete uopšte dobiti pravo da kreirate svoju fakciju, stoga se potrudite da priča vaše fakcije bude što detaljnija, unikatnija i opširnija, bez gramatičkih i pravopisnih grešaka. Nije dozvoljeno kopirati predstavljanja tudjih fakcija, ili fakcija i organizacija sa drugih domaćih ili stranih servera, kao i bilo kakav oblik čistog kopiranja informacija sa Wikipedije ili drugih izvora, predstavljanje svoje fakcije treba da napisete samostalno (dozvoljena je pomoć AI alata kao što je Chat GPT ali ne u preteranoj meri). Važno je napomenuti da svaku fakciju koju kreirate morate prilagoditi samoj atmosferi San Andreas-a, sve fakcije moraju biti fiktivne ali se mogu raditi po uzoru na organizacije iz realnog života. FORMULAR (NAPOMENA: Naziv topica mora biti u formatu "Predstavljanje - naziv fakcije" i topic se otvara u sekciji sa linka u nastavku: LINK ) FAZA 2 - OTVARANJE FAKCIJE I FACTION THREAD Ukoliko vaša fakcija uspešno završi prvu fazu i dobije odobrenje Faction Management Tima za početak RP-a možete otvoriti topic sa nazivom fakcije, odnosno vaš zvanični Faction Thread. (Faction Thread postavlja isključivo osnivač u sekciji sa linka u nastavku: LINK ). Ne postoji zvaničan formular po kojem morate otvoriti Thread Fakcije ali je bitno da informacije koje u njemu pružite ne odstupaju od informacija koje ste pružili u predstavljanju (Npr. otvorite predstavljanje za bandu a u threadu pisete o mafiji). Thread fakcije je oličenje vaše fakcije, i neophodno je da se potrudite da Vam thread bude uredan, ispraćen lepim dizajnom i bez nepotrebnih spam komentara. FAZA 3 - INGAME AKTIVNOSTI, DEVELOP I RAZVITAK FAKCIJE Nakon što ste otvorili thread fakcije možete otpočeti sa Ingame aktivnostima na serveru. Od svake fakcije se očekuje da bude aktivna na serveru, da ima što više interakcija sa drugim fakcijama i organizacijama i da sve to proprati kvalitetnim developom u svom faction thread-u. Bitno je napomenuti da lideri i članovi fakcije nisu u obavezi da developom isprate apsolutno svaku aktivnost koju imaju na serveru, develop je obavezan samo za one aktivnosti koje su značajne za razvitak same fakcije, naravno ukoliko to žele lider i članovi fakcije mogu developom ispratiti sve svoje aktivnosti na serveru, pri čemu treba voditi računa o tome da interakcije ne budu unapred iscenirane i dogovorene samo radi objavljivanja developa. ŽALBE NA FAKCIJE I LIDERE FAKCIJA Igrači imaju mogućnost postavljanja žalbi na članove i lidere bilo koje aktivne fakcije. Žalbe na fakcije (članove ili lidere) objavljuju se u sekciji u linku u nastavku (LINK) prema određenom formularu koji se može pronaći u toj sekciji. Žalbe na fakcije pregledaju Vođe RPE Tima ili članovi RPE Tima kojima je to ovlašćenje dato od strane Vođe RPE Tima. Apelujemo na igrače da žalbe u vezi sa kršenjem pravila od strane članova fakcije prvo upute lideru fakcije, pa tek ukoliko lider odbije da adekvatno kazni ili opomene člana okače žalbu na lidera fakcije u ranije pomenutoj sekciji. NESTANAK I GAŠENJE FAKCIJA Fakcija nestaje na tri moguća načina: Arhiviranjem fakcije od strane osnivača ili lidera iste (Arhiviranje dobijaju samo fakcije sa 3+ stranice aktivnog developa). Gašenjem fakcije od strane RPE Tima usled kršenja pravila ili nedovoljnog Roleplay standarda. Gašenje fakcije od strane RPE Tima usled neaktivnosti. VRAĆANJE FAKCIJE IZ ARHIVE Svaka fakcija koja se vrati iz arhive kreće od nule. Ukoliko je fakcija imala feature, pravila koja su ovdje ispisana neće važiti, već će Faction Management doneti odluku o njoj. ~ Za sva dodatna pitanja obratite se Vođama RPE Tima. Original poster: Aven
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...