Jump to content
  • Rista.

    [SA] Direktor
  • Last visited

  • Posts

    6,925
  • Reputation

    4,226

🏆 21 Days Won!

Rista. had the most liked content! Rista. last won the day on April 12

Recent Badges

View all
  • Dedicated
  • Reacting Well
  • Posting Machine Rare
  • Collaborator
  • First Post
  • Conversation Starter
  • One Year In

About Rista.

  • Joined
  • Birthday
    April 16

Ostalo

  • Member Title
    [SA] Mapper

SAMP

  • Ime_Prezime
    Emil_Popov
  • Kako ste culi za nas?
    Tražio sam 'HARD RP'
  • Organizacija
    Udruženje penzionera

Recent Profile Visitors

210,710 profile views
  1. Retka slika Riste, na kojoj izvodi KameHameHa u borbi protiv Ilije.

    sa-mp-086.png

  2. 👁️

    1. Show previous comments  1 more
    2. Rista.

      Rista.

      izvini, vraćam se u podrum

    3. Koyote

      Koyote

      🙈🙊🙉

    4. Tiger_Jrr

      Tiger_Jrr

      opet ga bacas... mislim na oko

  3.  

    1. Ca$h

      Ca$h

      soon 🙂↕️

  4. Screenshot_23.png.91609dd6e03142564dc36942b3fb8406.png

    uskoro part 2

    1. Petrovic.

      Petrovic.

      history always repeat.

    2. Rista.
  5. RP EVENTI ~ Osnovne Informacije, formular i pravila~ ŠTA JE RP EVENT? Roleplay Event predstavlja organizovan ili spontan dogadjaj koji se odvija u RP Svetu. RP Event služi da spoji veći broj igrača na istom mestu, prilikom čega će oni svi zajedno učestvovati u RP-u koji iz tog dogadjaja proizilazi. Eventi se nadgledaju od strane RPE Tima i članova Skill Arena Administracije kako bi se sprečilo ometanje i kršenje pravila. KAKO ORGANIZOVATI RP EVENT? RP Event može organizovati RPE Tim, Administracija, ili sami Igrači. Neophodno je da odredite vrstu Vašeg eventa, ciljanu interesnu grupu učesnika i InCharacter pozadinu samog dogadjaja. RP Event možete napraviti spontano, prilikom čega obična RP situacija prerasta u event ili ga organizovati putem foruma. FORMULAR Ukoliko se odlučite za organizovanje Vašeg eventa putem foruma, neophodno je da popunite formular i u ovoj sekciji postavite topic sa nazivom dogadjaja. Ime i prezime organizatora: Učesnici (Poželjno je tagovati učesnike): Naziv RP Eventa: Datum i Vreme održavanja (DD-MM-YYYY) Reklamni materijal (Posteri, Flajeri, Pozivnice, Develop, itd: Link zahteva za RP marker (nije obavezno ali je vrlo poželjno): Dodatne OOC Informacije: IC pozadina dogadjaja: EVENTI I RP MARKERI Kako bi obezbedili veću posećenost Vašeg eventa imate mogućnost da u sekciji u nastavku postavite zahtev za kreiranje RP Markera koji će sadržati Informacije o Eventu. Marker će se obrisati nakon što se Event održi. Više Informacija možete pronaći na linku u nastavku: LINK PRAVILA Zabranjeno je ogranizovanje evenata čija pozadina je u suprotnosti sa pravilima servera i RP zajednice. Zabranjeno je organizovanje troll evenata. Za evente koji uključuju proteste, parade, i slično neophodna je dozvola RPE Tima. Svi RP Eventi koji budu prijavljeni na forumu će biti podeljeni i na zvaničnom diskordu RP zajednice kako bi što više ljudi znalo za njih. IDEJE I PRIMERI Poželjno je organizovati unikatne evente koji se razlikuju jedan od drugog, ili od onih koji su već ranije organizovani. Medjutim, ukoliko nemate Ideju možete se poslužiti nekom od ovih: Žurka povodom otvaranja biznisa Auto ili moto skupovi Ilegalni turniri borilačkih veština Rodjendanska žurka Kućna žurka Žurka na brodu Dobrovoljno davanje krvi Pokazna vežba Law Enforcement-a Preotesti (Uz dozvolu RPE Vodje) Ceremonije (Diplomiranje, dodela medalja, svečana akademija, itd.) Fudbalski meč Košarkaški meč Brawl / Ulična tuča (Uz prisustvo člana RPE Tima) Sudjenje (Uz postojanje validnog case-a) Pljačka (Uz prisustvo člana RPE Tima) Talačka situacija 911 poziv za postavljenu bombu Požar (Uz prisustvo člana RPE Tima) Novinarska emisija Žurka na bazenu Ulične trke Moto trke Koncerti RAP Battle Vremenske nepogode Javni radovi Lista će biti updateovana po dobijanju novih ideja. ZAVRŠAVANJE EVENTA Svaki završeni Event će biti arhiviran. U slučaju veoma uspešnih evenata igrač koji je organizovao event može biti za to nagradjen, ukoliko RPE Vodja tako odluči. ~Za sva dodatna pitanja obratite se RPE Vođama Original poster: Aven
  6. ZAHTEVI ZA POSTAVLJANJE RP MARKERA ~ Osnovne Informacije i Formular ~ ŠTA SU RP MARKERI? RP Markeri predstavljaju jedinstven način za pružanje dodatnih informacija o RP-u namenjen prolaznicima na nekoj lokaciji. Ove informacije mogu biti IC ili OOC karaktera zavisno od sadržaja samog markera. RP marker funkcionise tako što se na određenoj lokaciji postavi label sa tekstom koji se naknadno može otvoriti korišćenjem komande /rpmarker pri čemu se korisniku komande na ekranu pojavi prozor koji sadrži dodatne informacije o samom markeru. RP markeri se koriste kako bi igračima pružili informacije o nekoj lokaciji koje oni, zbog ograničenja u samoj skripti i mapi igrice ne bi mogli drugačije da saznaju, ove informacije kao što je ranije navedeno, mogu biti IC (Npr. marker na kojem piše da se neki lokal renovira i igrači onda mogu rpati kako vide tragove renoviranja). Ili OOC karaktera (Npr. marker kojim se neka lokacija označava kao RP set i time se kršenje pravila na toj lokaciji strožije kažnjava). PRIMER RP MARKERA KOJI PRUŽA IC INFORMACIJE PRIMER RP MARKERA KOJI PRUŽA OOC INFORMACIJE KAKO KREIRATI RP MARKER? Igrači nemaju mogućnost da samostalno kreiraju RP marker, već je neophodno da za to postave zahtev u obliku novog topica u ovoj sekciji, pri čemu su u obavezi da popune formular, zatim će RPE Tim odlučiti o tome da li je zahtev validan i kreirati marker po instrukcijama igrača. KADA SE BRIŠE RP MARKER? RP marker se briše, takođe od strane RPE Tima onda kada njegovo postojanje više nije potrebno, odnosno kada obavi svoju funkciju. (Npr. set organizacije se premesti, ili igrač koji je tražio marker radi neke RP situacije privede taj RP kraju ili postane neaktivan u međuvremenu). FORMULAR ZA KREIRANJE RP MARKERA: Nick na serveru: Razlog postavljanaj RP markera: Link developa / drugih dokaza koji opravdavaju postojanje markera: Slika lokacije na kojoj je potrebno kreiranje RP markera: Naslov RP markera (max 63 karaktera): Sadržaj RP markera (max 511 karaktera): Razdaljina sa koje se marker može videti (max 50m): Da li je moguće marker videti kroz objekte (Da / Ne): Vremensko trajanje markera (u danima ili neodredjeno): NAPOMENA: Ukoliko je potrebno na jednoj lokaciji postaviti više različitih markera samo u istom topicu vise puta popunite formular. Original poster: Aven
  7. ZAHTEVI ZA CHARACTER KILL ~ Osnovne Informacije, Pravila i Formular ~ ŠTA JE CHARACTER KILL? Character Kill predstavlja ubistvo ili totalno onemogućavanje karaktera da nastavi sa sprovođenjem Roleplay Aktivnosti. Pored ubistva CK se može izvršiti i osuđivanjem karaktera na 20 i više godina zatvora. Da bi CK bio validan ceo proces koji je doveo do CK-a određenog karaktera mora biti pregledan od strane RPE Tima (Komisije za CK) i odobren. Karakter koji je CKan biva arhiviran što za posledicu ima obavezu igrača da otvori novi karakter i krene RP ispočetka, nije moguće otvoriti novi karakter sa istim imenom, karaktera koji je u srodstvu sa CKanim i nije moguće CKati samog sebe. KAKO IZVRŠITI CHARACTER KILL? Da bi uspešno izvršili Character Kill morate pre svega odrediti svoju metu. Meta zahteva za CK može biti samo igrač odnosno grupa igrača za koje posedujete jak In Character razlog da ih CKate. CK može biti izvršen kroz ubistvo karaktera, njegovo pravosnažno osudjivanje na 20+ godina zatvora ili kroz neki od drugih načina onesposobljavanja za dalji nastavak RP-a. Svaki od ovih načina ima posebna pravila koja se moraju poštovati da bi Vaš zahtev za CK bio prihvaćen. UBISTVO Da bi izvršili ubstvo neophodan Vam je veoma jak IC razlog. Neophodno je da čitav tok situacije koja je dovela do postojanja razloga za ubistvo realistično prikažete kroz develop Vašeg karaktera ili fakcije. Sam zahtev za CK mora sadržati detaljno objašnjenje situacije koja je dovela do postojanja zahteva, motiva svih uključenih strana i uz sve te informacije morate priložiti jasne dokaze koji potkrepljuju Vaše tvrdnje. Dokazi mogu biti u obliku originalnih F8 slika RP-a, Video snimka, a kao dodatni materijal može se pojaviti Develop ali on ne sme biti jedini dokazni materijal. Nije dozvoljeno CKati pripadnika suparničke fakcije samo zato što je njen član, za to postoji DROP. OSUDJIVANJE NA 20+ GODINA Da bi izvršili CK na ovaj način neophodno je da postoji osnovana sumnja da je neki karakter izvršio krivično delo, ili skup krivičnih dela za koja se izriče zatvorska kazna u trajanju od 20+ godina. Da bi karakter bio uspešno CKan na ovaj način neophodno je da Javni tužilac (District Attorney) pokrene postupak pred sudom, pri čemu je bitno da taj postupak bude IC putem priveden do kraja i da se okonča osudjivanjem optuženog karaktera. Nakon što se održi RP sudjenje karakter ima pravo na IC žalbu, ukoliko je ne podnese u odredjenom roku, ili ukoliko viša sudska instanca usvoji žalbu i preinači presudu u njegovu korist, takva presuda će se smatrati pravosnažnom. Da bi karakter bio osudjen i tako CKan, neophodna je pravosnažna osudjujuća presuda. OSTALI NAČINI ZA ONESPOSOBLJAVANJE KARAKTERA Pored ubistva i osudjivanja, karakter može biti onesposobljen za dalji nastavak RPa i Developa ukoliko se njegova priča razvija u tom pravcu da je IC nemoguće da ostvaruje potrebne RP interakcije. Primeri ovakvih situacija su: padanje karaktera u komu iz koje se ne budi, odlazak karaktera u drugi grad bez namere za povratkom, samoubistvo, teški oblici invalidnosti (tako da je karakter praktično "vezan za krevet" bez mogućnosti da se kreće, prirodna smrt, itd. Samo u slučaju okončanja karaktera na neki od ovih načina igrač može sam na sebe postaviti zahtev za CK. FORMULAR: Naziv topica mora biti u formatu "Zahtev za CK - Ime i Prezime kraktera koji je meta CK-a". Izvršioci CK-a (Vaše Ime_Prezime i Imena_Prezimena svakog pojedinca koji je učestvovao u CK-u): Meta CK-a (Ime_Prezime osobe koju pokušavate CK-ati): Razlog CK-a (Detaljan razlog za izvršenje CK-a): Objašnjenje situacije: Glavni dokazi (Original F8 slike i snimci koji nisu editovani): Dodatni dokazi (Develop karaktera, dodatna objašnjenja): REŠAVANJE ZAHTEVA Zahteve za CK pregledaju članovi RPE Tima zaduženi za ovu sekciju. Meta CK-a može putem komentara u topicu zahteva prihvatiti CK i tako odmah okončati zahtev. Nije moguće naknadno povući prihvatanje CK-a. Ukoliko meta ne prihvata zahtev ima pravo na obrazloženje svoje strane priče. Nakon što obe strane dobiju razumnu priliku za objašnjenje svoje strane priče, RPE Tim će pristupiti rešavanju zahteva. Rešavanje zahteva uključuje detaljan pregled svih relevantnih informacija, dokaza i konačno donošenje odluke. Jednom doneta odluka ne podleže reviziji. Ako mislite da je RPE član pogrešio u donošenju odluke u vezi sa Vašim zahtevom možete postaviti Žalbu na RPE koju će zajedno sa zahtevom za CK pregledati RPE Vodja. PRAVILA UNUTAR ZAHTEVA ZA CK Zabranjeno je mešati se u zahtev u koliko niste Izvršilac ili meta CK-a. Zabranjeno je spamovanje komentara u zahtevu, trudite se da što više informacija stavite u jedan reply. Zabranjeno je naknadno povlačenje izjave u kojoj prihvatate zahtev za CK. Zabranjeno je tagovanje Vodja i članova RPE Tima kako bi ubrzali rešavanje zahteva. DROP i NLR Drop je situacija u kojoj je igrač ubačen u death anim u cilju da bude ubijen, ali je zbog nedostatka dovoljno jakog IC razloga ili validnog zahteva za CK tom karakteru data mogućnost da RPa lakše ili teže posledice u vidu povreda. Takav karakter neće biti arhiviran, i nastavlja svoje postojanje ali mora strogo poštovati pravila koja su predvidjena u okviru pravila New Life Rule (NRL) o čemu možete pronaći više Informacija ovde: LINK OKONČANJE ZAHTEVA I POSLEDICE Ako je zahtev za CK odbijen, on će se arhivirati, što za posledicu ima zabranu postavljanja istog zahteva za CK sa istim dokazima, izvršnom radnjom i razlozima za CK. Ukoliko je zahtev prihvaćen, to za posledicu ima arhiviranje karaktera i njegovu nemogućnost za daljim vraćanjem iz arhive, a njegov vlasnik ima 7 dana cooldown u toj fakciji/organizaciji. To znači da od momenta prihvatanja zahteva za CK, vi ne možete pristupiti toj fakciji narednih 7 dana. OSTALA PRAVILA CHARACTER KILL-a Lider fakcije ima pravo da ubije bilo kog karaktera unutar svoje fakcije, naravno, ovo ne treba da se pretvori u iživljavanje. Ukoliko se dogodi da je vaš karakter CKan putem CK Agreementa, a vi mislite da lider nema dovoljno razloga, otvorićete PM članovima Faction Managementa i obrazložiti, pa će FM kasnije utvrditi sve. Ukoliko lider fakcije bude CKan, on ponovo može RPati soldiera/affiliated, ali nikako ne sme biti High Ranked, ne sme ponovo krenuti kao jako bitna osoba. Ukoliko je CKan član fakcije, on MORA krenuti od 0. Ukoliko je CKano 80% fakcije, fakcija se gasi. Ukoliko fakcija ima 4 ili više lidera i svi budu CKani u isto vreme ili u kraćem vremenskom periodu, fakcija se gasi (u slučaju skriptanih organizacija, kreću novi sistem) ~ Za sva dodatna pitanja obratite se RPE Vođama
  8. daj neko obavestenje sto nas drzis u neizvesnosti...

    1. Rista.

      Rista.

      kakvo obaveštenje?

  9. DEVELOP KARAKTERA ~ Osnovne Informacije, pravila i smernice ~ ŠTA JE DEVELOP KARAKTERA? Develop karaktera predstavlja proces kreiranja i razvijanja roleplay lika na serveru kroz detaljno osmišljavanje njegove pozadinske priče, ličnosti, motivacija, ciljeva i interakcija sa svetom oko njega. Kroz ovaj proces, lik postaje dublji i uverljiviji, omogućavajući igračima da prate njegov napredak i promene, dok istovremeno ostaje dosledan u svojim odlukama i ponašanju unutar igre. ŠTA JEDAN DEVELOP KARAKTERA TREBA DA SADRŽI? Napomena: Ovo nije formular, već smernice u pogledu ključnih aspekata uspešnog i realističnog razvoja roleplay kraktera: Kreiranje Pozadinske Priče: Poreklo: Odredite odakle vaš lik dolazi, uključujući njegov rodni grad, porodično okruženje, i značajne životne događaje. Ličnost: Definišite osobine kao što su da li je vaš lik introvertan ili ekstrovertan, ljubazan ili surov, iskren ili prevarant, itd. Motivacije: Utvrdite šta pokreće vaš lik - može biti novac, moć, osveta, pravda, itd. Fizičke i Psihološke Osobine: Izgled: Opisujete fizičke atribute vašeg lika, kao što su visina, građa, stil oblačenja i prepoznatljive osobine. Psihološki Profil: Razmislite o mentalnom stanju vašeg lika, uključujući strahove, slabosti ili psihološke probleme. Ciljevi i Ambicije: Kratkoročni Ciljevi: To su trenutni ciljevi vašeg lika, kao što su zarađivanje novca, pronalaženje saveznika ili rešavanje problema. Dugoročni Ciljevi: Šire aspiracije, poput postajanja moćne figure u zajednici, osvetničkih planova ili izgradnje uspešnog biznisa. Odnosi i Interakcije: Saveznici i Neprijatelji: Razvijajte odnose sa drugim likovima, stvarajući prijateljstva, saveze ili rivalstva na osnovu iskustava u igri. Evolucija Karaktera: Dozvolite vašem liku da raste i menja se tokom vremena, pod uticajem njegovih interakcija, uspeha, neuspeha i događaja koje doživi. Prilagođavanje Okruženju: Reagovanje na Događaje: Vaš lik bi trebalo da odgovara na događaje u igri na način koji je konzistentan sa njegovom ličnošću i prošlošću. Ako se desi nešto traumatično, može postati oprezniji ili osvetoljubiviji. Prilagođavanje Promenama: Kako vaš lik prolazi kroz iskustva, njegovi ciljevi, stavovi i čak ličnost mogu evoluirati. To čini lika dinamičnim i zanimljivim. Doslednost u Roleplayu: Ostajanje u "ulozi": Važno je održavati ličnost i motivacije vašeg lika dosledno tokom interakcija. Ova doslednost čini lika uverljivim i zanimljivim. Izbegavanje MG-a: Osigurajte da vaš lik zna samo ono što bi realno mogao znati u okviru sveta igre. Izbegavajte korišćenje OOC informacija za donošenje IC odluka. Dokumentovanje Razvoja: Dnevnik Karaktera: Neki igrači vode dnevnik ili belešku o mislima, iskustvima i promenama svog lika tokom vremena. Ovo može pomoći u održavanju doslednosti i praćenju razvoja. Angažovanje sa pričom Servera: Inkorporacija priče Servera: Skill Arena ima uspostavljen lore odnosno istoriju RP sveta. Integrisanje pozadinske priče i razvoja vašeg lika sa pričom RP sveta servera može stvoriti dublje i značajnije interakcije. ŠTA TREBA IZBEGAVATI U DEVELOPU? Iako develop služi za razvoj vašeg lika, to ne znači da treba postavljati svaku sitnicu. Izbegavajte dokumentovanje trivijalnih aktivnosti poput kupovine namirnica ili pušenja cigareta na ulici, jer to ne doprinosi značajnom razvoju lika. Develop treba da predstavlja priču, pa se trudite da izbegavate ponavljanje istih radnji, poput pucanja ili dilovanja, kako ne biste stvorili monotoniju. Takođe, nema potrebe za ubacivanjem statsa (novca, vozila, oružja) u svaki post, jer to smanjuje vizuelnu privlačnost i suštinski ne doprinosi priči. ZABRANE Zabranjeno je objavljivati developove ili slike koji nisu sa Skill Arena samp servera (movie server, lsrp, ostali serveri, itd.) NPC RP je zabranjen, svako korišenje karaktera koje ne kontrolišu pravi igrači radi sticanja koristi i prednosti je zabranjeno. Zabranjeno je RPanje ličnosti iz realnog života, kao i korišenje slika poznatih ličnosti kao slika vašeg karaktera. Zabranjeno je RPanje nacionalizma, sekti, verskih zajednica, kultova i tajnih društava. Zabranjeno je RPanje metalnih bolesti radi sticanja dobiti ili bilo kakve prednosti. Zabranjeno je RPanje bilo kog vida silovanja, pedofilije ili seksualnog uznemiravanja. Zabranjeno je RPanje kanibalizma, zverstva i manipulacije ljudskim telom, odnosno organima. Zabranjen je svaki oblik prikazivanja neozbiljnih ili Troll karaktera. Zabranjeno je kršenje bilo kog pravila servera ili foruma u thread-u vašeg karaktera, kao i bilo kakvo potsticanje na isto. PRAVILA U VEZI SA POSEDOVANJE ORUŽJA Svako korišćenje oružja iz gun šeme mora biti ispraćeno developom ili slikama RP-a. Takođe, u slučaju da igrač svoje stečeno oružje proda, izgubi, ili na bilo koji drugi način preda drugom karakteru u obavezi je da takav RP isprati developom, i zatim taguje novog vlasnika oružja i članove RPE Tima. Nakon što oružje promeni dva vlasnika, ono se briše sa servera kada poslednji vlasnik IC putem izgubi oružje. Trenutni vlasnik za svako aktivno oružje uvezeno kroz gun šemu je zabeležen u ovoj tabeli - LINK. RP KRIVIČNIH DELA I RP MARKERI Kako bi omogućili realniji prikaz posledica krivičnih dela, a i pružili Law Enforcement-u zanimljiviji Roleplay, svaki igrač koji kroz svoj develop prikaže bilo kakvu ilegalnu aktivnost u obavezi je da taguje lidere ili istaknute članove LSPD-a, kao i da postavi zahtev za kreiranje RP markera kojim se obeležavaju tragovi, i ostale smernice u vezi sa Ilegalnim RPom koji se odvijao. Zahtevi za RP marker objavljuju se prema utvrđenom formularu u ovoj sekciji - LINK. ZATVARANJE KARAKTERA, BRISANJE I ARHIVIRANJE Odluku o Arhiviranju karaktera donosi RPE Tim. Karakter može biti zatvoren na neki od četiri različita načina. Usled prihvaćenog zahteva za CK - Arhiviranje Usled kršenja pravila servera, foruma ili sekcije za develop - Brisanje karaktera Usled neaktivnosti u periodu od 10 dana - Brisanje karaktera ili Arhiviranje Na zahtev kreatora - Brisanje ili Arhiviranje ~Za sva dodatna pitanja obratite se RPE Vođama
  10. DEVELOP KARAKTERA ~ Zahtev za vraćanje arhiviranog karaktera ~ FORMULAR Ime_Prezime: Link topica/Ime karaktera koji želite vratiti: PRAVILA Karakteri koji su obrisani se ne mogi vraćati iz arhive/kante. Ne možete jednog karaktera vraćati više od dva puta iz arhive. Ne možete vratiti karaktera za koji je prihvaćen CK (Mrtav / osuđen na doživotnu robiju). ~Za sva dodatna pitanja obratite se RPE Vođama
  11. ROLEPLAY FAKCIJE ~ Osnovne Informacije i Formular ~ Poštovani igrači i članovi Roleplay zajednice Skill Arena samp servera, u daljem tekstu će vam biti prikazano uputstvo o načinu na koji možete kreirati svoju roleplay fakciju na našem serveru, kao i ostala uputstva u vezi sa razvojem same fakcije, dobijanjem organizacije na serveru, i ostalih pogodnosti koje fakcija sa sobom donosi. ŠTA SU FAKCIJE? Fakcije izmedju ostalog predstavljaju i besplatan način za dobijanje organizacije na serveru, stoga kako bi neko uopšte otvorio fakciju i započeo svoj put ka dobijanju Officialne organizacije na serveru mora prvo ispunjavati nekoliko uslova. Uslovi koje osnivač i sama fakcija moraju ispunajvati pre otvaranja fakcije su: Osnivač fakcije ne sme biti banovan ni na jednom delu zajednice (Forum, server, ts3). Fakcija može imati samo jednog osnivača (Lidera) i najviše 2 saučesnika u osnivanju (Podlidera). Da bi otvorili fakciju morate imati početnu aktivnu ekipu od minimum 5 članova + osnivač (6 ukupno). Svaka fakcija mora biti Roleplay orijentisana, što znači da nije dozvoljeno otvoriti fakciju DM tipa. Nije dozvoljeno kreirati fakciju koja sadrži nedozvoljene vrste RP-a (terorizam, verske ili nacionalne netrpeljivosti). Da bi otvorili topic fakcije morate prvo proći Fazu 1 - Predstavljanje i dobiti odobrenje FM Tima. Otvorena fakcija koja nije starija od 14 dana ne može biti napadnuta niti može napadati druge fakcije. FAZE U KREIRANJU FAKCIJE U cilju postizanja što boljeg kvaliteta fakcija u pogledu aktivnosti, istrajnosti i realizma, ali i stvaranja kompetitivnog okruženja u okviru sistema fakcija njihov razvoj podeljen je u tri faze. FAZA 1 - PREDSTAVLJANJE FAKCIJE Prvi korak na vašem putu ka otvaranju sopstvene roleplay fakcije je upravo njeno predstavljanje Faction Management Timu. Pre nego što otvorite zvanični topic svoje fakcije (faction thread) potrebno je da za to dobijete odobrenje FM Tima. Odobrenje dobijate tako što u odgovarajućoj sekciji otvorite topic (sa popunjenim formularom iz nastavka) o predstavljanju fakcije. (LINK DO SEKCIJE - ZAHTEVI ZA OTVARANJE FAKCIJE) Predstavljanje vaše fakcije je jedan od najvažnijih koraka u ovom sistemu, od njega zapravo zavisi da li ćete uopšte dobiti pravo da kreirate svoju fakciju, stoga se potrudite da priča vaše fakcije bude što detaljnija, unikatnija i opširnija, bez gramatičkih i pravopisnih grešaka. Nije dozvoljeno kopirati predstavljanja tudjih fakcija, ili fakcija i organizacija sa drugih domaćih ili stranih servera, kao i bilo kakav oblik čistog kopiranja informacija sa Wikipedije ili drugih izvora, predstavljanje svoje fakcije treba da napisete samostalno (dozvoljena je pomoć AI alata kao što je Chat GPT ali ne u preteranoj meri). Važno je napomenuti da svaku fakciju koju kreirate morate prilagoditi samoj atmosferi San Andreas-a, sve fakcije moraju biti fiktivne ali se mogu raditi po uzoru na organizacije iz realnog života. FORMULAR (NAPOMENA: Naziv topica mora biti u formatu "Predstavljanje - naziv fakcije" i topic se otvara u sekciji sa linka u nastavku: LINK ) FAZA 2 - OTVARANJE FAKCIJE I FACTION THREAD Ukoliko vaša fakcija uspešno završi prvu fazu i dobije odobrenje Faction Management Tima za početak RP-a možete otvoriti topic sa nazivom fakcije, odnosno vaš zvanični Faction Thread. (Faction Thread postavlja isključivo osnivač u sekciji sa linka u nastavku: LINK ). Ne postoji zvaničan formular po kojem morate otvoriti Thread Fakcije ali je bitno da informacije koje u njemu pružite ne odstupaju od informacija koje ste pružili u predstavljanju (Npr. otvorite predstavljanje za bandu a u threadu pisete o mafiji). Thread fakcije je oličenje vaše fakcije, i neophodno je da se potrudite da Vam thread bude uredan, ispraćen lepim dizajnom i bez nepotrebnih spam komentara. FAZA 3 - INGAME AKTIVNOSTI, DEVELOP I RAZVITAK FAKCIJE Nakon što ste otvorili thread fakcije možete otpočeti sa Ingame aktivnostima na serveru. Od svake fakcije se očekuje da bude aktivna na serveru, da ima što više interakcija sa drugim fakcijama i organizacijama i da sve to proprati kvalitetnim developom u svom faction thread-u. Bitno je napomenuti da lideri i članovi fakcije nisu u obavezi da developom isprate apsolutno svaku aktivnost koju imaju na serveru, develop je obavezan samo za one aktivnosti koje su značajne za razvitak same fakcije, naravno ukoliko to žele lider i članovi fakcije mogu developom ispratiti sve svoje aktivnosti na serveru, pri čemu treba voditi računa o tome da interakcije ne budu unapred iscenirane i dogovorene samo radi objavljivanja developa. ŽALBE NA FAKCIJE I LIDERE FAKCIJA Igrači imaju mogućnost postavljanja žalbi na članove i lidere bilo koje aktivne fakcije. Žalbe na fakcije (članove ili lidere) objavljuju se u sekciji u linku u nastavku (LINK) prema određenom formularu koji se može pronaći u toj sekciji. Žalbe na fakcije pregledaju Vođe RPE Tima ili članovi RPE Tima kojima je to ovlašćenje dato od strane Vođe RPE Tima. Apelujemo na igrače da žalbe u vezi sa kršenjem pravila od strane članova fakcije prvo upute lideru fakcije, pa tek ukoliko lider odbije da adekvatno kazni ili opomene člana okače žalbu na lidera fakcije u ranije pomenutoj sekciji. NESTANAK I GAŠENJE FAKCIJA Fakcija nestaje na tri moguća načina: Arhiviranjem fakcije od strane osnivača ili lidera iste (Arhiviranje dobijaju samo fakcije sa 3+ stranice aktivnog developa). Gašenjem fakcije od strane RPE Tima usled kršenja pravila ili nedovoljnog Roleplay standarda. Gašenje fakcije od strane RPE Tima usled neaktivnosti. VRAĆANJE FAKCIJE IZ ARHIVE Svaka fakcija koja se vrati iz arhive kreće od nule. Ukoliko je fakcija imala feature, pravila koja su ovdje ispisana neće važiti, već će Faction Management doneti odluku o njoj. ~ Za sva dodatna pitanja obratite se Vođama RPE Tima. Original poster: Aven
  12. neka si vala i treba neko jaci

×
×
  • Create New...